Uplatnění reklamace

Pokud chcete zboží poslat poštou, označte jej prosím štítkem s číslem reklamace a odešlete na adresu vybrané pobočky. Číslo bude reklamaci přiděleno po jejím odeslání prostřednictvím tohoto formuláře.

Datum podání reklamace 20.04.2024
Číslo faktury, dodacího listu
PSČ
Uplatnění reklamace na pobočce SIKO KOUPELNY
Adresa dodávající pobočky
Adresa reklamujícího
Jméno a příjmení reklamujícího
Ulice
Město
PSČ
Kde je výrobek (adresa)
Kde je výrobek (jméno)
Kde je výrobek (adresa)
Kde je výrobek (město)
Kde je výrobek (PSČ)
Kontaktní telefon reklamujícího
Kontaktní e-mail reklamujícího
Kód zboží   Načíst z faktury
Hodnoty z výrobního štítku
Pro řešení reklamace je nutné doložit hodnoty z výrobního štítku, vyplňte je, nebo přiložte jejich fotografii.
Kategorie
Počet reklamovaného zboží
Typ vady
Přesný popis vady
Fyzické umístění zboží při uplatnění reklamace
Požadavek na vyřešení
Přílohy
Poznámky pro zákazníka

Prohlášení o ochraně osobních údajů:


S výše uvedeným zpracováním udělujete svůj výslovný souhlas. Souhlas lze vzít kdykoliv zpět, a to například zasláním emailu nebo dopisu na kontaktní údaje společnosti. Osobní údaje zákazníka jsou zpracovávány automatizovaně i manuálně a mohou být zpřístupněny zaměstnancům Správce, pokud je to nezbytné k plnění jejich pracovních povinností, a dále zpracovatelům, s nimiž má Správce uzavřenu smlouvu o zpracování osobních údajů, společnostem Správce a případně dalším osobám v souladu s platnými právními předpisy. Podrobnější informace v obchodních podmínkách na www.siko.cz.