Reklamace

Ať už chcete zboží vrátit, nebo reklamovat, pokusíme se pro Vás vše vyřešit co nejrychleji.
Pokud si nebudete vědět rady, můžete vždy kontaktovat naše oddělení zákaznické péče.

Jak jste si zboží zakoupili?

Balíček zaslaný přepravní službou k Vám, do Pilulka Boxu nebo na výdejnu

Při reklamaci zboží, které jste si nechali doručit dopravcem až domů, na pobočku Zásilkovny, České pošty, Pilulka boxu nebo Lékárny je zapotřebí vyplnit reklamační protokol související s konkrétní závadou, viz níže.

V případě uznání reklamace a Vaší úhrady poštovného Vám budeme úhradu po předložení dokladu kompenzovat.

Vytvořit reklamaci
Zboží rezervované a zakoupené osobně v Pilulka Lékárnách

Zboží, které jste si osobně vyzvedli na základě rezervace v lékárně, je nutné reklamovat přímo na místě v této dané lékárně. Daná lékárna je prodávajícím vystavující zákazníkovi daňový doklad a přímo poskytující záruku za zakoupené zboží. Toto zboží nelze reklamovat u provozovatele Pilulka.cz.

Jak postupovat při vrácení nebo reklamaci zboží?

Vrácení zboží do 14 dnů od zakoupení

Zboží vám z nějakého důvodu nevyhovuje a chcete ho vrátit.

Chci vrátit zboží
Zboží mi dorazilo poškozené

Došlo k poškození během přepravy

Chci vytvořit reklamaci
Zásilka přišla nekompletní

Zapomněli jsme zaslat něktěrý z objednaných produktů

Chci vytvořit reklamaci
Zásilka obsahovala jiný produkt

Doručili jsme Vám jiný produkt než jste si objednali

Chci vytvořit reklamaci
Reklamace nefunkčního produktu

Produkt přestal fungovat nebo je jinak poškozený a chcete zboží reklamovat

Chci vytvořit reklamaci

Jak zboží správně zabalit při odeslání k nám?

1. Připravte produkt

Pro přijetí zboží k reklamaci je nutné, aby byl produkt zaslán čistý, včetně kompletního příslušenství a uvedený do továrního nastavení. Při nedodržení těchto podmínek nemusí být reklamace přijata. Při odstoupení od smlouvy do 14 dnů je nutné dodržet VOP - VII.10.

2. Zvolte vhodný obal

Doporučujeme krabici, ve které Vám zásilka přišla od nás, pokud není krabice poškozená. Jestliže již krabici nemáte, zvolte vhodnou velikost a tloušťku krabice s ohledem na zasílaný produkt.

3. Zboží v krabici vhodně zabezpečte

Prázdný prostor v krabici vyplňte výplňovým materiálem (například polystyren, bublinková fólie, noviny). Zboží výplňovým materiálem oddělte od okrajů krabice, a to ze všech stran včetně dna a vrchu krabice, aby nedošlo k poškození při přepravě.

4. Pečlivě uzavřete a označte krabici

Krabici pečlivě uzavřete, zalepte lepicí páskou a viditelně na ni uveďte číslo objednávky, ve které byl produkt zakoupen. Dopravu zboží k reklamaci hradí zákazník. V případě uznání reklamace vám budou náklady na dopravu uhrazené. V případě, že není možné vyplnit reklamaci online, použijte Formulář pro odstoupení od smlouvy.

Kam zboží odeslat?

Pilulka Lékárny a.s.
U Tabulky 3019 P3 Logistic Parks, hala IX
193 00, Praha 20

Jak doručit zboží?

Pro nejrychlejší doručení reklamovaného zboží doporučujeme využít Zásilkovnu nebo DPD.

Zásilkovna

Balíček předáte v podacím místě Zásilkovny. Upozorňujeme, že doručení k nám trvá 5-10 dní od podání.

Jak poslat zboží přes zásilkovnu.

DPD

Kurýr DPD vyzvedne balíček na vámi zvolené adrese.

Jak objednat svoz DPD.

Potřebujete poradit? Ozvěte se nám