Chcete slevu 100 Kč
na první nákup?
ANO
NE

Reklamace a vrácení zboží

Vždy se snažíme o co nejrychlejší vyřízení reklamace, ať už se jedná o výměnu zboží, případnou slevu nebo o vrácení celé kupní ceny. Chceme, aby naši zákazníci byli 100% spokojeni, proto nabízíme službu VRÁCENÍ ZDARMA na pobočkách Zásilkovny. Díky ní Vám odpadnou starosti s náklady na dopravu spojené s výměnou či vrácení zboží z důvodu reklamace.

 

  1. Pro vyřízení reklamace prosím vyplňte tento reklamační formulář.
  2. Vyplněný formulář vytiskněte, vyplňte a podepsaný dokument vložte do balíčku.
  3. Vrácené zboží pak bezplatně podejte na libovolnou pobočku ZásilkovnyDostupné pobočky naleznete níže. Na Zásilkovně jen stačí nahlásit naše ID: 95549557, obsluha Vám následně vytiskne štítek, který nalepí na zásilku a potvrdí Vám odeslání. Ihned po obdržení zásilky Vaší reklamaci vyřídíme a budeme Vás informovat. 

 

zasilkovna nejblizsi pobocky

 

Reklamaci je možné vyřídit do 30 dnů ode dne převzetí produktu.

 

 

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz.