Pokud nejste registrováni v našem e-shopu, doporučujeme se nejprve zaregistrovat (urychlí to zpracování reklamace). Při registraci uveďte všechny vaše kontaktní údaje, případně sekundární doručovací adresu (pokud zboží chcete zaslat např. do zaměstnání)

Registraci provedete zde

Upozornění: Tento formulář není určen pro dotazy! Slouží výhradně jako průvodní zpráva k reklamovanému zboží. V případě dotazu prosíme kontaktujte reklamační oddělení (reklamace@kytary.cz). Na dotazy odeslané prostřednictvím tohoto formuláře nemůžeme reagovat.

Zákazník

Jméno
Příjmení
Emailová adresa (registrovaná v eshopu)
Kontaktní telefon (mobil)

Reklamované zboží

Číslo dokladu
Kód zboží
Název zboží

Popis závady (Jak úspěšně reklamovat zboží)

Odkaz na video se závadou (nepovinné)
Zde prosíme podrobně popište závadu (TIP: Zkusili jste reset do továrního nastavení? Poradí Vám Google)
Po vyřízení reklamace chci
Doplňující informace