FAQ

Prodej

Dodací lhůta je 2-3 pracovní dny.

1. Zašlete prosím na náš e-mail podpora@euroelectronics.eu následující údaje: jaký produkt chcete koupit a v jakém množství (odkaz na produkt nebo SKU produktu), dodací adresu a fakturační údaje.

2. Připravíme proforma fakturu a zašleme ji na vaši e-mailovou adresu - po vašem potvrzení objednávku zpracujeme.

- Aktuální slevové kódy najdete na hlavní stránce našeho obchodu, na bannerech, na náších sociálních sitích nebo na stránce produktu.

- Slevový kód je třeba zkopírovat a vložit do kolonky (v pravém sloupci) v košíku.

Doprava

Informace jsou v sekci Slevové kódy.

Sledování zásilky najdete v potvrzovacím e-mailu.

Zkontrolujte e-maily, které jste od nás obdrželi po odeslání zásilky. Faktura bude v příloze e-mailu.

Vaše objednávka přesahuje povolené velikosti balíků akceptované společností Zásilkovna. Vyberte si dopravce z těch, které jsou k dispozici v košíku.

Fakturace

Ano, jsme plátci DPH v České republice. Náš DIČ: CZ684769796.

Fakturujeme shodně s OSS, tedy na základě našeho polského DIČ. Pokud chcete objednat na firmu, budeme Vám fakturovat bez DPH.

Zašlete nám e-mail na podpora@euroelectronics.eu, kde chybu popíšete, nahlásíme ji v účetním oddělení. Jakmile bude faktura opravena, zašleme vám ji e-mailem.

- Zašlete převod na náš účet: 2601694123/2010 (FIO banka)

- Jako Variabilní Symbol (VS) zadejte číslo váší objednávky ve formátu: 345_ _ _ _ _ - je to 8 číslic, bez CZ na záčátku

Reklamace a odstoupení od smlouvy

Pokud jste obdrželi poškozený produkt, kontaktujte nás na naší e-mailové adrese podpora@euroelectronics.eu, abychom urychlili proces reklamace, popište vadu a připojte fotografie obdrženého produktu a jeho obalu.

Objednávka

V této sekci naleznete odpovědi na otázky, které souvisí s již odeslanou objednávkou.

Pokud objednávka ještě nebyla odeslána, můžete se s námi spojit a rádi Vám údaje v objednávce upravíme. Bohužel není možné měnit údaje v prostředí Vašeho klientského konta.

Jestliže v potvrzení objednávky nemáte uvedenou adresu výdejního místa, neprodleně nás kontaktujte. Připravte si prosím číslo ID výdejního místa, abychom mohli doplnit a objednávku odeslat.

Pokud zásilka ještě nebyla předána k expedici, můžeme výdejní místo změnit. Jestliže zásilka již není u nás na skladě, nemůžeme výdejní místo změnit. V tomto případě můžeme zažádat o vrácení balíčku a odeslat balíček nový, nebo můžete kontaktovat infolinku Zásilkovny a domluvit se na přesměrování zásilky s doplatkem.