Reklamace

Formulář odstoupení od smlouvy

V rámci odstoupení od smlouvy do 14 dnů bez udání důvodu může zákazník zakoupené zboží vrátit, ale výlučně na centrálu naší firmy (MERCURY STAR s.r.o, U Trati 2619, 756 61, Rožnov p.R.).
Pokud bude zboží vráceno ve složeném stavu nebo v neoriginálním obale, vyhrazujeme si právo na manipulační poplatek v přiměřených nákladech.

Snažíme se být vám stále blíže a ulehčovat vám nákup u nás. A proto jsme zavedli možnost vrácení zakoupeného zboží, nebo případné uplatnění reklamace také na Slovensku. Využít můžete naší partnerské pobočky v Bratislavě.

Pro případ, že bychom vraceli peníze na účet

Reklamační formulář

Jak je to s reklamací:

Nabízíme nadstandartní přístup k případným reklamacím. Pokud dojde k nějakému problému, který nejde vyřešit posláním nového dílu a je třeba doručit židli na opravu k výrobci, my zaplatíme dopravu - nadstandard v této podobě žádný jiný obchod nenabízí. Nechceme, aby zákazník, který v nás vkládá důvěru tím, že nakoupí zboží na našem e-shopu, měl při případné reklamaci nějaké výdaje.

Na tuto službu nemají nárok zákazníci, u kterých byla poskytnuta nějaká vyšší nadstandardní sleva třeba za množství, nebo byla poskytnuta garance nejnižší ceny atd. Zákazníci se standardní slevou 1% za platbu předem samozřejmě na tuto službu mají nárok. Tato služba se netýká zásilek odeslaných na Slovensko. Seriózní přístup - ceníme si našich zákazníků

Bojíte se reklamací na dálku? S námi nemusíte. Jsme autorizovaní dealeři jednotlivých značek a jsme oprávněni vyřizovat jejich případné reklamace. Pokud k reklamaci dojde, snažíme se ji vyřešit tak, abyste vy, naši zákazníci, měli minimum starostí. Nabízíme urychlené vyřízení případných reklamací ve velmi krátkém termínu. Ve většině případů se snažíme reklamace řešit zasláním nového dílu, aniž byste nám museli zasílat vadný díl.

K tomuto je dostačující přiložit fotografie poškození nebo vady a napsaní této reklamace formou e-mailu. Nejde to samozřejmě ve 100 % případů, protože někteří výrobci chtějí zboží vidět, ale ve většině případů stačí fotografie a písemná reklamace e-mailem. Bereme to jako službu pro vás, abyste byli s našimi službami plně spokojeni.

I: Spotřebitel má podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů, právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu z kupní smlouvy. Předností mimosoudního řešení spotřebitelského sporu je jeho rychlost a bezplatnost, přičemž cílem řízení je dospět ke smírnému urovnání sporu a dohodě stran.Věcně příslušným subjektem je v případě sporů mezi společností s.r.o. a spotřebitelem Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa : http://www.coi.cz/ , kde je k dispozici též webový formulář návrhu na zahájení řízení. Dále může být příslušným i jiný subjekt pověřený Ministrem průmyslu a obchodu, ministerstvo vede seznam subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů na svých internetových stránkách http://www.mpo.cz/ a průběžně jej aktualizuje.

Jak postupovat při reklamaci:

Reklamace nikdy nebyla  jednodušší. Po přihlášení do vašeho účtu v sekci "Moje nákupy" nalezenete všechny vaše doposud vytvořené objednávky. Stačí nalézt tu, kterou chcete reklamovat, a kliknout na "Reklamovat" objednávku. 

zoom image
V porovnávači máte   produkt Zobrazit
Smazat vše